Ekstermalnie i bez ogródek. Czy podejmiesz się wyzwania?

Menu Statistics
Right Bottom
Forums

Jakie oprogramowanie do sklepu internetowego

 

Jakie oprogramowanie do sklepu internetowego

Postautor: BrunonJasiecki » 2 maja 2016, o 08:00

Witam mam do was pytanie. Zakladamy z kolega sklep internetowy ze starociami bo to teraz jest modne. Zastanawiamy sie tylko nad tym jakie oprogramowanie wybrac zeby bylo najtaniej. Mamy juz wybranych informatykow ktorzy nam beda te strone znaczy caly serwis robic, to jest aptusshop.pl Bardzo fajne chlopaki od razu sie zdeklarowali zadbac o cala sprawe i ogarna nam oprogramowanie do systemu dzieki ktoremu bedziemy mogli operowac towarami w sklepie, sprawdzwac zamowienia. tylko pytam jeszcze co wy sadzicie zeby miec dwie opinie. Pozdro
Awatar użytkownika
BrunonJasiecki
 
Posty: 140
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 10:33
Lokalizacja: Katowice
 

 

Jakie oprogramowanie do sklepu internetowego

Postautor: DroN1994 » 2 maja 2016, o 09:34

ja mysle ze kazde oprogramowanie do sklepu online jest mniej wiecej takie samo ma takie same funkcjonalnosci czyli dodawanie produktow, usuwanie ich dodanie kategorii itd. dlatego na twoim miejscu za bardzo bym sie nie przejmowal. wez sobie ewentualnie porownaj ceny w internecie, a jesli ich propozycja tobie odpowiada to sie nie zastanawiaj tylko bierz. mam nadzieje ze pomoglem pozdrawiam
Awatar użytkownika
DroN1994
 
Posty: 164
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 10:37
Lokalizacja: Gniew
 

 

Jakie oprogramowanie do sklepu internetowego

Postautor: winnyOcet123 » 2 maja 2016, o 10:36

ja tez witam wszystkich. jako ze mam juz zakładanie serwisu e-commerce za soba to moze opowiem o tym i dam pare wskazowek, zeby pomoc kolejnym smialkom :D mianowicie upewnijcie sie dokladnie jakie sa oplaty i za co bo w przypadku sklepow online jest to troche skomplikowane: sa licencje, serwery, hostingi, oplaty za sama domene, jesli jest atrakcyjna... dlatego dobrze sie zorientujcie w szczegolach wspolpracy pozdrawiam
Awatar użytkownika
winnyOcet123
 
Posty: 189
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 10:35
 

 

Jakie oprogramowanie do sklepu internetowego

Postautor: detektyw » 2 maja 2016, o 10:45

dzieki kolega wyzej za dobre rady. na pewno sobie to wezmiemy do serca. dobrze ze ta firma o ktorej kolega pisal uczciwie sie zachopwuje i informuje o wszystkich kosztach to jest najwazniejsze w jakichkolwiek wspolnych biznesach. zycze powodzenia w zakladaniu wasze go sklepu i pozdrawiam
detektyw
 
Posty: 39
Rejestracja: 10 lut 2016, o 12:40
 


Wróć do Świat elektroniki i komputerów

Forums Bottom
cron